Friday, November 26, 2010

Salutare!

     Salut, sunt Iulian Ionescu, am 23 ani, recent împliniți, sunt din Mioveni, Argeș unde și locuiesc pentru moment, sper cât de curând să mă mut la București și acesta este noul meu blog. Sunt producător de muzică de mai bine de 9 ani, ce-i drept înainte de acești 9 ani mai făceam muzică dar nu la modul serios.

     Pot spune că au fost momente în care oamenii mi-au spus să mă las de "sportul" ăsta pentru că e greu de pătruns în această "industrie" dar fiind o fire care nu lasă un lucru început, care îl simt că merită, neterminat, nu i-am ascultat. Ce-i drept se mai întâmplă să încep o piesă și a 2-a zi să îmi vină altă idee astfel că prima piesă rămâne suspendată, ca peste câteva luni, uneori 1-2 ani, să revin asupra ei și să spun: 
- Wow, sună bine. Ia să o termin eu!
     Am pus în ghilimele cuvântul industrie pentru că după cum o să vedeți, în timp, nu e chiar o industrie ceea ce avem noi.

     Am să încerc să vă țin la curent cu tot ce mișcă pe la studio și ce piese vom lansa. Spun "vom" pentru că, mai nou, m-am alăturat echipei de producție WiseNoize, mai exact de la sfârșitul verii (cred că sfârșitul lui August). În fine, sunt bucuros să lucrez alături de ei și sper să avem o colaborare fructuoasă. Deja pot spune că treaba merge bine chiar foarte bine. Avem câteva melodii pregătite de înregistrări, la una deja au început înregistrările. Acum nu pot decât să sper că melodia va fi primită bine și că va fi difuzată la radio. Deocamdată nu vă pot spune mai multe, fiți pe fază!

PS: Între timp ascultați vechile mele piese:
Cea mai ascultată melodie a mea:
Iulian Ionescu - Let's dance (radio edit)
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse



    1 comment:

    1. Salut, Iulian. Ma bucur foarte mult ca ti-ai facut blog-ul acesta, deoarece chiar imi plac piesele tale si ma bucur ca pot sa fiu la curent cu ce se mai intampla. Desi eu ascult rap de cand ma stiu, melodiile facute de tine chiar suna bine (Let's Dance a fost ringtone-ul meu pe telefonul vechi).
      Melodia mea preferata facuta de tine este 'Oare cine', desi nu o vad in player.
      Mult succes, si tine-o tot asa.

      ReplyDelete